klockren dag och kväll !

hejsan alla sötnosar !

Äntligen fredag och jag är frisk , så jag var i skolan idag gick väl snabbt .
Jaja nog om skolan !
gick hem i från skolan , fixa mej lite snabbt sen vid fyra kom sebbe hit , satt och snackade och chilla lite sådär .
Han åkte typ ungefär hem vid typ 7 , han skulle ju vara med sin älskling alexander magnusson.
Iallafall sen direkt efter så messa jag emelie och fråga om vi kunde ses och självklart kunde sötnosen det , så cyklade dit eller hon mötte mej då .
Träffade henne stog och snackade utanför "villbergen centrum "  och sen vidare till emelie för hon skulle ba fixa sig lite och sen så tog jag fram hennes nagelack och börja måla på henne . klockrent blev det (y
sen stack vi ut och träffa esat , as trevlig var han ! samma där vi snackade och flummade runt där , eller mest jag om jag ska vara ärlig :)

hoppas ni andra har haft en underbar fredag som jag :)/ lizzi dimell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0